Epson Workforce Pro WF-7525 Review

juryf 24 maart 2013, 1.697 views

Epson Workforce Pro WF-7525

Pluspunten

• Gewoon een erg goede printer voor het geld dat je ervoor betaald. Erg uitgebreide mogelijkheden en zeer up-to-date.

Minpunten

• Het enige wat ik erg mis is het ontvangen van scans en faxen per email. Deze kunnen wel direct naar je PC gaan maar dus niet naar je Inbox.

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 4
Aangezien niemand deze printer nog heeft gereviewd toch even een korte review aangezien ik erg positief ben over deze printer... :)

Hiervoor had ik een Samsung CLX-3165FN multi-functionele kleurenlaser printer met voor die tijd alles erop en er aan. Aangezien deze Samsung problemen begon te geven ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe 'zakelijke' multifunctionele printer.

Naast een goede vervanger van de Samsung wilde ik additioneel A3 in kleur kunnen printen, foto's kunnen printen, dubbelzijdig kunnen printen en minder energie verbruiken zowel in standby als tijdens operatie (printer staat in mijn netwerk namelijk altijd aan). Hiernaast wilde ik weer een up-to-date printer die via de (Google en Epson) cloud en via Apple Airprint kan printen.

De Samsung kon al scannen, faxen en printer op A4 in kleur via het netwerk. Tevens kwamen scans en faxen ook nog op de email binnen.

Heb jij ook een Epson Workforce Pro WF-7525?