Specificaties 5,25" formaat zonder lcd-scherm - Bekijk alle specificaties

NZXT Sentry Mesh Review

PAPPLE 17 maart 2013, 763 views

NZXT Sentry Mesh

Pluspunten

• Mooi design
  • Traploos regelen van fans
  • Stevig

Minpunten

• geen

Features Score: 4
Kwaliteit Score: 4
Nadat mijn fancontroller verprutst was met een modje. zoucht ik een goede fancontroller voor mijn behuizing, welk mesh baycovers heeft.
Na een korte zoektocht kwam ik uit op deze NZXT Sentry Mesh.

De controller valt prachtig weg tussen de baycovers, en staat erg mooi in de kast.

Over de kwatiteit valt weinig te zeggen, behalve dat er niets over te klagen is. Het is een stevige controller en het feit dat hij de volle lengte van een 5,25 inch bay inneemt, zorgt ervoor dat hij erg stevig in de kast zit.

Deze controller heeft niet een erg uitgebreide featureset, alsmede het punt dat er 'slechts' vijf fans aan te sluiten zijn. Maar eerlijk gezegd is daar de prijs ook niet naar. Voor het prijskaartje zijn de prestaties erg goed te noemen en het toerental van de fans is erg goed traploos te regelen.

Heb jij ook een NZXT Sentry Mesh?

Kleine opmerking, erg leuk "in combinatie met", maar met welke fans heb je het gebruikt, dit maakt soms wel degelijk uit, sommige fans "rammelen" namelijk, en dat wil ik graag voorkomen :)
Verder wel mooi beknopt, straight to the point, natuurlijk ook niet echt een uitgebreid product.
't is inderdaad ook een redelijk strait-to-the-point controllertje. Ik heb hem gebruik icm 4 van deze Nexus fans. De fans "rammelen" niet oid. Maar waarschijnlijk ligt het dan aan de fans die je gebruikt. Goede fans hebben daar naar mijn ervaring nooit last van.