D-Link DIR-652 - Reviews

Specificaties 2,4GHz WiFi + router • 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

D-Link DIR-652 Review

madman2003 24 februari 2013, 410 views

D-Link DIR-652

Pluspunten

• Uptime is hoog (> maand)
  • Snelheid is prima, WIFI-N typisch in orde 60 a 65 Mbit.
  • Beide firmwares (1.00 en 1.05) zijn stabiel

Minpunten

• Instellingen veranderen zorgt ervoor dat de router herstart

Ik heb deze router nu 4 maanden, ik wou er toch even beknopt iets over schrijven omdat mijn vorige router mij zwaar irriteerde door onbetrouwbaarheid en de noodzaak tot herstarten.

Ik wou een stabiele router hebben die gbit LAN ondersteunde en future proof is. Dus moest het een IPV6 compatible router worden. Deze was duurder dan een instap router, maar wel acceptabel geprijsd (ik heb er toen 45 euro voor betaald). Helaas kon ik er niks over vinden en heb ik de gok maar gewaagd.

Alle IPV6 gerelateerde features heb ik nog niet kunnen testen, hoewel ik wel kan zeggen dat alle IPV6 features in losse menu's zitten dus het kan zijn dat het niet zo feature compleet is als IPV4. Maar met een IPV6 gold certificatie zou dat geen probleem moeten zijn.

Heb jij ook een D-Link DIR-652?