Devolo dlan 200 AVeasy Starter Kit Review
Sinds heel kort in gebruik. Maar de installatie was in ieder geval heel erg positief. Aansluiten, en gewoon meteen werken. voor een review, kun je hier kijken: http://www.hardware.info/...ontact_onverwacht_handig/ Dit was voor mij mede een reden de devolo te kopen, dit omdat ik dit merk niet kon. Voor meer info, over de setup, waarin ik dit gebruik: http://gathering.tweakers...ist_messages/1210868/last Globaal heb ik de volgende setup nu: livebox -> devolo -> linksys wrt54g Ik heb de livebox als dhcp server, en de aansluiting op de wrt54g is dus gewoon de switchpoort, en niet de normale uplink. In mijn oude setup, zoals ook te vinden bij GoT moest er een iMac aan...
Pluspunten
simpele aansluiting (echt plug and play) geen sw/ drivers voor nodig
Minpunten
prijs
Eindoordeel
Maar de installatie was in ieder geval heel erg positief.
Aansluiten, en gewoon meteen werken.
voor een review, kun je hier kijken:
http://www.hardware.info/...ontact_onverwacht_handig/
Dit was voor mij mede een reden de devolo te kopen, dit omdat ik dit merk niet kon.
Voor meer info, over de setup, waarin ik dit gebruik:
http://gathering.tweakers...ist_messages/1210868/last
Globaal heb ik de volgende setup nu:
livebox -> devolo -> linksys wrt54g
Ik heb de livebox als dhcp server, en de aansluiting op de wrt54g is dus gewoon de switchpoort, en niet de normale uplink.
In mijn oude setup, zoals ook te vinden bij GoT moest er een iMac aan staan, die dan aan ICS (Internet Connection Sharing) deed, maar dit werkte niet 100%.
Ik vind het een heel positief product, alleen vrij duur in aanschaf.
Update: 24 aug 2009, nog steeds naar volle tevredenheid in gebruik
Heb jij ook een Devolo dlan 200 AVeasy Starter Kit?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (4)
je plaatst gewoon een link naar een review, en zegt er nog wat bij...
Hij is nochtans een redelijk actieve tweakers.
Je zou beter moeten weten
Maar ik had het product net, en wou er toch al mijn eerste ervaring over kwijt.
Nu langer in gebruik, en het werkt nog steeds super!
Ben er dus tevreden over!
Ook heb ik er vaak wat moeite mee, om aan de minimale vereiste qua aantal woorden etc. te voldoen, daarom is de korte methode voor mij beter....
[Reactie gewijzigd door jpm.lensen op 22 juli 2024 21:21]
In jouw review lees ik alleen dat hij makkelijk in te stellen is. Uit de contekst kon ik nog net opmaken dat het om een netwerk ging.....
Maar nu weet ik er een boel van
/edit typo's
[Reactie gewijzigd door Pjerry op 22 juli 2024 21:21]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn