Logitech diNovo Media Desktop 2.0 Review

robbierzz 9 april 2008, 1.338 views

Logitech diNovo Media Desktop 2.0

Pluspunten

• Stijlvol
  • Stil
  • Goede muis
  • Goede 'batterijlevensduur'
  • Bluetooth dongle

Minpunten

Ik was enige tijd geleden op zoek naar een set om mijn bureau vrij te maken van alle kabels en was op zoek naar een stijlvol toetsenbord welke ook geen herrie maakt tijdens het typen. Toen kwam ik uit op deze set. De set werkt zeer stil, en ziet er stijlvol uit.

De accuduur van de muis is erg lang, ik kan zo'n twee weken regelmatig gebruik maken van de muis. Daarnaast is deze, zodra hij leeg is zeer snel terug opgeladen.

Het enige nadeel aan deze set vond ik de prijs, maar deze heb ik voor lief genomen, aangezien de set mij heel erg bevalt!

Heb jij ook een Logitech diNovo Media Desktop 2.0?

Persoonlijk zou ik geen 186 euro neerleggen voor een setje. Vond het geld dat ik investeerde voor mijn Logitech G15 + G5 al veel geld toen.
Goede muis? Niet voor linkshandigen...