Specificaties 4,3" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC One S Grijs Review

RGreweldinger 5 februari 2013, 301 views

HTC One S Grijs

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • supercamera
  • perfecte maat
  • goede batterij
  • snel

Minpunten

Was na een kort avontuurtje met samsung toch maar weer terug gestapt op de HTC. mijn vorige was een HTC Desire HD, toendertijd de grootste in zijn soort, maar aangezien ik een Samsung galaxy tab 2 10.1 heb ik dit keer voor een maatje kleiner gekozen. De batterij is een hele verbetering, deze gaat met een dag hevig gebruik alsnog een ruime dag mee. Daarnaast wordt vaak gezegd dat het scherm minder is, maar daar ondervind ik verder geen last van. ik ben gewoon heel erg blij dat HTC zulke mooie producten blijft bouwen en ze mogen erg trots zijn op hun 'One' reeks.

Heb jij ook een HTC One S Grijs?

Reviews door de redactie