Specificaties 140mm diameter met 23,2dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Scythe Mine 2 Review

Jordy R. 4 februari 2013, 422 views

Scythe Mine 2

Pluspunten

• Goede Presatie

Minpunten

• Inbouwen en grote, omdat ik 1 schroefje van mijn moederboard niet vast heb kunnen krijgen.

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 5
Zeer Goede Koeler, heb deze als vervanger van stock koeler gekozen omdat hij mij een heatkiller leek en dat is hij ook.
Waar Stock koeler van AMD phenom ii x4 965 BE stopt, trekt deze door want op laagste stand is hij even stek. Ik gebruik nog geen extra fans maar het is super koeler voor prijs. Zat eerst te twijfelen maar heeft toch mijn verwachtingen overtroffen. Maar 1 Ding Twijfel niet Koop als je kans krijgt want inbouwen is wel apart maar dat is het wel waard.
Heb nog de wens om over te klokken en deze koeler geeft mij aardig wat ruimte om dat te doen.

Heb jij ook een Scythe Mine 2?

Hmm, aparte review :D , ik weet niet of je hem nog gaat uitbreiden, maar dit is wel heel oppervlakkig.
(Ja, normaal heb ik meer: Wees blij dat er iemand de moeite heeft genomen om een Review te schrijven, maar of je er nou 5min (oppervlakkig) of 10min (redelijk informatief) aan werkt, maakt niet veel uit, maar je hebt wel een veel beter resultaat)
Aardig wat typo`s en ook subjectief: "Maar 1 Ding Twijfel niet Koop als je kans krijgt want inbouwen is wel apart maar dat is het wel waard.".
Tja, ik ben zelf ook geen geweldige reviewer, maar een beetje tijd erin steken mag wel.

[Ik probeer je niet in een slecht daglicht te zetten/je afkatten/erg negatief overkomen/of slechte bedoelingen te hebben, maar geef alleen een tip]