Specificaties 24" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Acer G246HLBbid Zwart Review

juFo 25 januari 2013, 4.173 views

Acer G246HLBbid Zwart

Pluspunten

• Goed kantelbaar scherm.
  • Eenvoudig te monteren.
  • Een van de weinige fabrikanten die tegen deze scherpe prijs 3 aansluitingen voorziet (hdmi, dvi, vga).
  • Basis vga kabels voorzien en ook voorzien van twee soorten voedingskabels, voor wie in het buitenland mocht zitten.
  • Verbruikt niet veel!
  • niets te merken van vertragingen bij snelbewegende beelden.

Minpunten

• De knop om de monitor aan te zetten steekt uit en is voorzien van een lichtje. Op dit vlak komen ze wat achter vergeleken met Samsung
  • De stappen om de voet te monteren aan het scherm staan niet in een handleiding maar staan op de doos waarin de monitor verpakt was.
  • Door het tonen van 'EnergyStart' melding, duurt het 1 seconde langer eer je beeld hebt bij het aanzetten van de monitor. (Dit is niet erg voor mij, maar deze info geef ik graag even mee).

Ik zocht twee nieuwe schermen die hdmi + dvi aansluiting had, + liefst een 24" scherm, tegen betaalbare prijs.

Ter info: Ik ben geen expert in schermen. Ik gebruik de pc/monitors om te ontwikkelen en basis 3D animaties.

Met dit scherm doet u zeker geen miskoop!

Heb jij ook een Acer G246HLBbid Zwart?

Bedankt voor deze duidelijke en korte review. Heeft mij zeker geholpen.
oftewel, geen minpunten.. :)
Beknopt, maar duidelijk, bedankt, ik heb mijn mening kunnen vormen
Ik heb hem nu ook, geen gezeik. Vrij makkelijk te installeren. Ik heb 'm alleen een beetje los staan op t de voet. Ik weet iig nu wel hoe ik 'm moet monteren dankzij de doos tip, dankuu :)