Specificaties Actie, Bouw-game voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Minecraft, Xbox 360 Review

Milosonator 23 januari 2013, 1.207 views

Minecraft, Xbox 360

Pluspunten

• De enige beperking in dit spel is je eigen creativiteit.

Minpunten

• Had mooier gekund; weinig grafische effecten.
  • (nog) Geen addons beschikbaar.
  • Geen dedicated servers voor Xbox.

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 2
Gameplay Score: 4
Minecraft, één van de leukste spellen die ik tot nu toe gespeeld heb. Ik kan het iedereen van harte aanraden, het is gewoon super leuk.
Dit spel nodigt je uit om je handen uit de mouwen te steken en tegelijkertijd je creativiteit op de loop te laten. Alles is mogelijk. Het doel van het spel is: plezier maken. Op je eigen manier.
Verschillen met de PC versie worden ook steeds kleiner. Er zijn inmiddels al 7+ updates geweest, wat de replaywaarde van deze al ijzersterke game nog groter maakt.
Het is moeilijk om te verwoorden hoe leuk dit spel is. Gelukkig is er een demo beschikbaar!

Heb jij ook een Minecraft, Xbox 360?

Je minpunt over had mooier gekunt, wat bedoel je daarmee? Een hogere resolutie texturepack bijvoorbeeld? Of zitten er grafische fouten in het spel? Ik vind het standaard texturepack wel een bepaald uniek gevoel oproepen :)
Ja als je genoeg speelt dan wordt het inderdaad een soort van nostalgisch. Echter vind ik het een beetje een overkill van simpelheid. Ook mis ik de wat geavanceerder effecten zoals bijvoorbeeld rook.
Over grafische fouten durf ik niet te spreken!
Niet om aan te zien, wat een dramaspel.
Ben je aan het trollen, of is dit als serieuze reactie bedoelt? Nuanceer je uitspraak eens wat, dan hebben we er nog wat aan.

Persoonlijk vind ik het simpele uiterlijk wel leuk, en het is met een skin altijd aan te passen, maar het gaat toch vooral om de kwaliteit van de gameplay? Misschien hou je niet van sandbox games maar juist daarmee scoort Minecraft hoge ogen.
Het spel is ook niet voor iedereen weggelegd.
Je hebt er toch wat fantasie voor nodig wat niet iedereen waardeert of heeft.

Persoonlijk vind ik het een van de beste games.

ps. Misschien leuk om wat foto's bij je review te doen.