Specificaties Tower, 3 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Antec New Solution NSK4480 Review

Birkoff 2 april 2008, 526 views

Antec New Solution NSK4480

Pluspunten

• klein
  • prijs
  • stevig

Minpunten

• standaard voeding
  • schroeven nodig

Kwaliteit voeding Score: 2
Hele fijne kleine kast waar precies een ATX moederbord in past. Zelf heb ik de bijgeleverde voeding eruit gehaald omdat ik deze niet krachtig genoeg vond en ik een stillere zalman had gekocht, deze paste perfect.
Jammer dat de kast alleen niet schroefloos is (had hiervoor een coolermaster) dus daar zit nog wel een verbeterpuntje, hiervoor mag de prijs van mij best iets hoger zijn dan. Kast is verder goed stevig, wel wat kracht nodig om hem goed af te sluiten en vast te kunnen schroeven.
De snelheid van de fan die aan de achterkant bevestigd is kun je nog met een klein knopje aan de binnenkant van de kast aanpassen (laag/middel/hoog), zelf had ik liever deze schakelaar aan de buitenkant gezien omdat de kast niet supergemakkelijk is open te maken.

Heb jij ook een Antec New Solution NSK4480?

Wel een beetje vreemd dat je de bijgeleverde voeding als "slecht" beoordeelt - terwijl je in je verhaaltje meldt dat 'ie niet krachtig genoeg zou zijn voor jouw toepassing. Even zoeken levert je al snel héél wat positieve reviews en dergelijke op van juist deze voeding.