Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech MK260 Wireless Combo Review

MathijsParadijs 20 januari 2013, 688 views

Logitech MK260 Wireless Combo

Pluspunten

• Groot bereik
  • Volledige lay-out met numpad
  • Prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Geen Capslock/numlock/scrolllock indicator aanwezig

Ik heb deze toetsenbord- en muis-combinatie aangeschaft voor mijn nieuwe PC, zodat ik deze ook vanaf de bank kon bedienen. Het bereik van toetsenbord en muis is groot genoeg om door de hele woonkamer heen verbinding te houden met de PC.

Het toetsenbord is een volledig toetsenbord, echter iets kleiner uitgevoerd. De toetsen zitten compacter op elkaar, maar dit is geen probleem bij het typen. De toetsen slaan lekker aan en voelen niet als laptoptoetsen aan.

De muis ligt goed in de hand en is ook klein van formaat.

Heb jij ook een Logitech MK260 Wireless Combo?

Hoe vind jij deze geschikt voor wat intensiever Word-werk?

Ik heb namelijk gekozen voor de MK320 omdat daarbij een soort van ergonomische onderkant op zit in plaats van het abrupte einde hier. Verder is deze volgens mij identiek aan de Mk260.

Ik vind je review overigens wel erg mager.
Ook voor veel typewerk vind ik het prima gaan. Het abrupte einde is juist top, want dan gaat je hand niet eerst omhoog voordat je de toetsen kan raken (wat je hebt met een omhoog staand toetsenbord). Ergonomisch dus goed.

Wat wil je nog meer zien in mijn review over het toetsenbord en de muis?