EFW 8305 Superflat Review

MartyM 13 januari 2013, 498 views

EFW 8305 Superflat

Pluspunten

• Eenvoudige montage. Zeer degelijk materiaal. Wordt geleverd met diverse bout-maten en afstandsbussen.

Minpunten

• De geschiktheid van deze beugel voor deze LED TV bleek niet juist. Qua maat en gewicht klopte het. Maar er zaten onvoldoende afstandsbussen bij om dit model te kunnen monteren. Dit heb ik uiteindelijk opgelost met stalen M8 ringen. Jammer dat Vogels niet controleert of je met deze beugel de betreffende TV ook echt kunt monteren zonder zelf nog bussen, langere M8 bouten of ringen te moeten aanschaffen.

De EFW-8305 is een vaste beugel die je LED of Plasma TV heel strak tegen de muur plaatst. Ik had er al eens een eerder gemonteerd voor mijn eigen plasma TV.
Op de site van Vogels had ik gezocht naar de geschiktheid voor een LED TV van Samsung en dit model zou daar geschikt voor zijn...

Heb jij ook een EFW 8305 Superflat?