Crucial v4 SSD 2.5" 9.5mm 128GB Review

Swordfighter 10 januari 2013, 494 views

Crucial v4 SSD 2.5" 9.5mm 128GB

Pluspunten

• Zeer goede prijs/GB verhouding voor een SSD

Minpunten

• Slechte firmware op moment van schrijven (2013-01-10)

Schijf is best leuk qua prijs, echter bevat nog de nodige kinderziektes. Zodra er meer dan bijvoorbeeld 15 GB data op staat krijg je bepaalde lock-ups, vooral merkbaar bij installaties en kopieeracties. Op het Crucial forum zijn al mensen die een niet-Crucial firmware erop hebben gezet om het probleem te verminderen, echter weg is het nog niet.

Heb jij ook een Crucial v4 SSD 2.5" 9.5mm 128GB?

Niet echt een review, pas meer in een "Crucial ervaringen topic" op het forum...
Even zo gedaan voor de mensen die alleen naar productreviews kijken in de pricewatch. Was idd beter geweest ;-)
Heb het ding helaas 5 dagen voor schrijven gekocht. Nu wens ik dat ik minder lui was en wat meer vooronderzoek had gedaan.

Ik lees net dat er nieuwe firmware aankomt over ongeveer een maand: fingers crossed!
Is er al iemand met ervaring met de nieuwere firmware (als die er al is)? Ik ben namelijk iets minder lui en ben nu wel vooronderzoek aan het doen ;)