Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud Review

VicVD 9 januari 2013, 180 views

Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud

Pluspunten

• Accu duur
  • Super ips scherm
  • Aluminium behuizing

Minpunten

• Gps werkt bij mij niet
  • Kras gevoeling

Dit is echt een super tablet. Ik raad hem ook aan iedereen aan.

Hij is snel, super goed beeld en ook in de volle zon buiten met super ips kan je je scherm nog steeds gebruiken.

Accu duur is top, hij gaat dagen mee zonder op te laden, ook bij normaal gebruik.

Ook als je veel programma's tegelijk hebt openstaan blijft hij goed vloeiend werken.

Hij is van aluminium gemaakt wat hem ook erg mooi maakt, daardoor is hij alleen wel kras gevoelig.

Met het toetsenbord er bij is het naar mijn mening een prima vervanging voor de notebook. Ik kijk er regelmatig films of uitzendiggemist op.
Door zijn formaat en gewicht neem je hem makkelijk overal mee naar toe.

Heb jij ook een Asus Transformer Pad Prime 32GB Goud?