Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G9X Call of Duty: Modern Warfare 3 Edition Laser Mouse Review

zo_simpel 3 januari 2013, 302 views

Logitech G9X Call of Duty: Modern Warfare 3 Edition Laser Mouse

Pluspunten

• zeer simpel te gebruiken software, welke de gehele muis makkelijk naar wens doet instellen. (zowel layout als de kleur van de ledjes.)
  • gratis mee geleverde muis mat ( heerlijk dun en zacht ding welke niet schuift in zelfde cod mw3 thema)
  • goede ergenomie

Minpunten

Net deze muis in de aanbieding gekocht voor 3 tientjes, en wat een heerlijke muis!

Ik heb jaren een microsoft muis&keybord setje gebruikt.. maar na een upgrade van pc toch ook maar eens daar een nieuw setje voor gekocht.

De software voor de muis werkt ook meteen voor mijn g510 toetsenbord ( waar ik toch minder happy mee ben) en gebruikt ook niet te veel resources.

De muis krijgt 2 verschillende schilletjes mee geleverd, de ene met een soort rubber achtige coating, de ander een ruw soort plastic. Ik ben helemaal happy met de rubberen coating, deze ligt echt super in de hand.

Ook word er een setje met gewichtjes mee geleverd, 4 maal 4 gram, en 4 maal 7 gram.. voor mij meer dan afdoende om de muis naar wens op gewicht te brengen ( ik gebruik 4 maal 4 gram.)

Heb jij ook een Logitech G9X Call of Duty: Modern Warfare 3 Edition Laser Mouse?

Qua review een beetje mager, maar ik heb deze muis zelf ook.. en moet zeggen dat ik helemaal verliefd ben op dit ding! Echt heerlijk voor shooters!