D-Link DWA-547 Review

bart.koopNewbie 27 december 2012, 150 views

D-Link DWA-547

Pluspunten

• Hij doet het als je hem naast de router zet.

Minpunten

• Het bereik is slechter dan dat van een oude ( g) netwerkkaart.

Vanuit een windows xp computer lukt het me niet vanaf zolder enige verbinding te krijgen met een D-link router op de begane grond. Hij ziet de router niet eens! Met de laatste drivers van de website lukt dat nog steeds niet. Als ik de pc op drie meter van de router zet lukt het wel.
In een andere situatie is een HP netwerkkaart (g) vervangen door deze kaart. Ook hier word de (ziggo) router niet gezien. Ik had geen zin meer om met de pc te gaan zeulen, het grotere bereik dat beloofd werd lijkt een loze belofte.

Heb jij ook een D-Link DWA-547?