HTC Explorer Zwart Review

lgsmit 21 december 2012, 241 views

HTC Explorer Zwart

Pluspunten

• Veel beter, sneller en mooier dan andere low-end smartphones

Minpunten

• Ik vind dat deze telefoon maar een minpunt heeft en dat minpunt is de camera, er had best wel een flitser bij gemogen of een 5 megapixel camera opgemogen.

Ik heb voorheen dit toestel een Vodafone Smart II die zwaar tegen viel.
Voor de prijs had ik niet zo heel veel verwacht van de smart II maar zelfs dat werd alsmaar erger.
Het toestel was per ongeluk 1 keer gevallen en laadde daarna meteen niet meer op, de micro usb connector was kapot.
niet zo een sterke telefoon, maar deze telefoon is daar in tegen erg stevig.
het toestel zag ik in de etalage van de kijkshop staan voor honderd euro wat ik vrij goedkoop vond voor een mooie android telefoon die minecraft, gta en draw something soepel en simpel speelt.
nadat mijn smart II kapot ging wilde ik wel eeen mobiel waar ik gewoon op kan whatsappen en spelen. Deze telefoon heeft maar eeen 600 mh processor maar draait sneller en beter dan een smart II die een 800 mh processor heeft en sneller is dan een HTC Desire met een 1 GH processor.
GTA III werkt soepel, snel en simpel op deze telefoon. De telefoon maakt ook gebruik van HTC Sense 3.5 wat niet meer het nieuwste is maar wel heel aardig is. Een grote nadeel van de telefoon is de camera. Een 3 megapixel camera is wel aardig maar een HTC Desire C (die mijn zus heeft) heeft een 5 megapixel camera is wel ietsje beter dan die van de HTC Explorer. Als je deze telefoon vergelijkt met andere low-end smartphones is deze eigenlijk het beste. Deze telefoon heeft een veel kleinere pizeldichtheid dan de Samung Galaxy Y, Galaxy Pocket, Alcatel OT-918 en de Vodafone Smart II. :D :D :D

Heb jij ook een HTC Explorer Zwart?