Specificaties 6" E-Paper touchscreen met 2GB opslag - Bekijk alle specificaties

Kobo Glo Zwart Review

minketijsen 21 december 2012, 2.067 views

Kobo Glo Zwart

Pluspunten

• Chique uitstraling
  • Regelbare verlichting
  • Degelijke kwaliteit
  • Geen software installeren op pc voor gebruik te kunnen maken
  • Concurrerende prijs
  • Gekocht bij Libris dezelfde dag een mail dat ik hem in de winkel kon ophalen, kan daar niet met creditkaart betalen! maar perfecte snelle service.

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing in verpakking( wel op internet)
  • Geen 220v oplader

Veelzijdigheid Score: 4
Ik heb er meteen twee gekocht om cadeau te doen, na tip van de consumentenbond als beste.

Erg klein doosje, maar erg chique, binnen in zit de ereader, een oplaadkabel mini usb-usb 2.0, en een beschrijving in het Nederlands hoe je moet opstarten.

Boven aan een schuifknop voor aan-uit en standbye en een knop voor de verlichting aan/uit te schakelen.

Het geheel is van rubber en is van goede kwaliteit.
je loopt zo door het menu, selecteer je taal, en whallaa, fluitje van een cent.
maak meteen een account aan, je krijgt er geen spam door in je mailbox zelfs geen bevestigingsmail, perfect.

Maak direct contact met wifi en de update gaat beginnen dit duurt wel drie met minuten met WiFi 802.11 n.

Sluit de reader aan op je pc en hij ziet hem als extra hdd schijf(bij mij is dat L) er staan standaard drie mappen in, je kan je boeken van de pc zo slepen naar de Koboschijf.

zeer uitgebreide instellingen allemaal erg gemakkelijk te bedienen.
er zitten wat spelletjes op en een browser, die op goolge staat ingesteld, heb me meteen aangemeld bij kobo en dat als startpagina gemaakt.

verlichting is perfect, het is geen tablet maar daar is de prijs ok naar, wel goed lezen in donder en zon. heb een mapje voor 2 euro gekocht bij de action en lezen maar.

• action

Heb jij ook een Kobo Glo Zwart?