Specificaties 120mm diameter met 25,5dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 Review

djpassout 11 februari 2013, 3.838 views

Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Pluspunten

• Mooi ding, koelt goed, makkelijk te installeren en CHEAP, wat wil je nog meer?

Minpunten

• GEEN!

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Ik heb gezocht naar een goede koeler voor een zachte prijs. Deze is het gewoon. Uitstekende prestaties voor WEINIG geld!
Geluid is prima, weinig herrie ook als ie vol draait. Ik moet ook zeggen dat het installeren een eitje was. Lees af en toe dat het moeilijk zou zijn, maar vind dat daar echt niets van klopt. Gewoon rustig kijken naar de plaatjes, dan komt het allemaal goed!

Uiteindelijk op full load kwam mijn cpu niet boven de 60 graden uit. Dit is iets hoger dan ik verwacht heb, waarschijnlijk moet ik nog even kijken naar de aangebrachte koel pasta!

Heb jij ook een Gelid Solutions Tranquillo Rev.2?

Wat zijn de temps voor het gebruik van deze cooler, en nadat je deze had ge´nstalleerd, heb je foto`s van de cooler in het systeem.
ik zal eens wat fotos voor je maken en kijken of ik die temperaturen voor je kan opduiken! Gaat wel even duren however, ben in jan weer met mn PC aan t werk ;)
Ik ben het met de review eens, het koelt echt prima (van ~72 graden celcius naar 40 graden op full load is nog al een verschil (:.
sorry trouwens voor de spelfout: instaleren Moet natuurlijk instaLLeren zijn. Weet niet hoe je een review kan editten...
Gevonden hoe ik de review kan editten en wat fotos toegevoegd!
Beknopte review maar verder deel ik je mening. Ik heb m ook in mn pc hangen en hij is zeker aan te raden. Echt die hard overclocken zou denk ik niet lukken maar hij is en stil en koel.
domme vraag misschien, maar moet je moederbord ook helemaal uit de kast gehaald worden als je deze koeler wilt installeren?
Ja ben bang van wel, wss net zoals bij de meeste koelers.
Of je moet een kast hebben waar je de zijkant eraf kan halen zodat je bij de achterkant van je MOBO kan.
Ik heb een vraag, ik wil ook graag deze koeler gaan gebruiken in mijn nieuwe systeem, maar past deze ram er dan nog wel bij? pricewatch: G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL
;) zie hier dus dat gaat gewoon lukken.