Aerocool CyborgX Review

generalm13 19 december 2012, 170 views

Aerocool CyborgX

Pluspunten

• Mooi uiterlijk, genoeg inbouwruimte (zelfs de GTX 580 past in de kast (al is het maar NET)

Minpunten

• de kast is slecht in elkaar gezet, de casefans veroorzaken een acoustische trilling in de kast waardoor de HDD bracket en de bovenkant van de kast gaan trillen. HEEL irritant

Mooie kast. niet te duur naar mijn mening, maar hij is niet goed gebouwd. de bovenkant van de kast en de HDD bracket zijn tril gevoelig waardoor fans in de kast een trilling veroorzaken die boven het geluid van me fans uitkomt.

om dit tegen te gaan heb ik momenteel een stuk KARTON tussen de HDD bracket en de Drivebays zitten.
Zodra ik geld heb ga ik een kast kopen met wat meer ruimte.

Heb jij ook een Aerocool CyborgX?