HTC Explorer Zwart Review

normanvannorden 13 december 2012, 166 views

HTC Explorer Zwart

Pluspunten

• Klein
  • Mooi design
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Software flipt soms, waarbij het lijkt alsof het touchscreen zomaar wat doet.
  • Camera kwaliteit
  • Audio kwaliteit
  • Headphone aansluiting.

Ik heb deze telefoon nu een tijdje in mijn bezit. Het is een prettige telefoon, voor deze prijs krijg je wat je verwacht. Hij ligt lekker in de hand en het design is mooi. Het is jammer dat er geen beschermfilmpje voor de touchscreen te krijgen is. De camera is ronduit slecht, ook vanwege de geluidskwaliteit voor concerten niet te gebruiken. Met intensief gebruik is de accu na een dag leeg. Als je hem niet veel gebruikt kan je hooguit 3 dagen vooruit. Wat een minpuntje is is dat het scherm soms flipt en van alles begint te doen zonder dat ik het scherm aanraak, dit is soms best vervelend en ik weet niet hoe het komt. Een ander probleem is dat als ik het scherm wil activeren hij meteen weer uitgaat als ik hem net te lang indruk, door heel kort te drukken vermijd ik dit. De standaart apps die erop staan zijn zeer handig en prettig te gebruiken. De aansluiting van de headphones is niet handig gemaakt omdat de behuizing eromheen zit kan je niet met alle headphone aansluitingen erbij. Ik heb gemerkt dat mijn headphone aansluiting niet meer goed functioneert.

Ik kan er verder prima mee telefoneren en smsen en facebooken.

Heb jij ook een HTC Explorer Zwart?