Gom Player Review

jessedez 12 december 2012, 284 views

Gom Player

Pluspunten

• Ondertiteling live syncen
  • Ondertiteling in 3D ondersteund
  • Heel veel opties
  • Ondersteund bijna elk type formaat, zoniet, dan wordt er gezocht naar een codec die je vervolgens kan downloaden

Minpunten

• Doet het qua performance soms wat minder dan VLC
  • Wilt er nog weleens abrupt mee stoppen

Gebruiksvriendelijkheid Score: 5
Systeemeisen Score: 4
Stabiliteit Score: 4
Ik, als fervent downloader, download vaak series, die ik dan graag kijk met dit programma. Gom kan werkelijk alles. Download je ondertitels bij een bekende ondertitel site, sleep ze in Gom, en hij speelt ze af onder je video. Niets nieuws onder de zon, VLC kan dit ook. Maar wat zo heerlijk is is dat je tijdens het afspelen je de ondertitels kan syncen. Ook op 3D (sbs) gebied doet Gom het goed met ondertitels.

Wat minder is aan Gom is de stabiliteit, ik heb wel eens gehad dat hij er opeens uitklapte zonder reden. Ook bij Full HD films die ik in 3D via HDMI kijk kan hij gaan laggen. Maar mijn kleine laptop is ook zeker geen krachtpatser.

Heb jij ook een Gom Player?