Specificaties 4,3" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC One S Zwart Review

hansvanbenedenNewbie 9 december 2012, 996 views

HTC One S Zwart

Pluspunten

• Voor de goede punten vind je genoeg reviews op internet.

Minpunten

• Homebutton bug maakt telefoon onbruikbaar!!!

Koop deze telefoon niet!!!!
Deze telefoon bevat een bug die hem onbruikbaar maakt op het EDGE netwerk.
Google "htc one s homebutton problem" maar eens.
Voor mensen zonder dataabonnement is dit wel een goede telefoon.

Heb jij ook een HTC One S Zwart?

Reviews door de redactie

En je hebt er nog niet aan gedacht om ermee naar de winkel te gaan?
De zoveelste zeikpost waar niemand iets aan heeft. Dit is niet waar productreviews voor bedoeld zijn!

Breng dat ding gewoon naar de winkel binnen de garantie, voordat je de productreviews komt vervuilen!
Ik hoop toch dat ik een paar mensen heb kunnen behoeden voor het kopen van deze telefoon.

Voor de duidelijkheid; ik ben zeker niet de enigste met dit probleem.
Onderstaande URL geeft meer informatie;

@Xereon; Ik wacht op feedback van HTC voordat ik terug naar de winkel ga.
Reactie HTC

Beste Hans Van Beneden,

Dank u voor uw reactie.

Mijn naam is Ine en ik ben van de technische ondersteuning van het HTC Email Team.
Wegens afwezigheid van mijn collega, neem ik deze email van haar over.

Ik vind het erg vervelend dat u last heeft van het Home Button probleem. Dit probleem is inderdaad bekend bij HTC en wordt op dit ogenblik nog steeds onderzocht. HTC had recent een update uitgebracht om het probleem op te lossen, maar spijtig genoeg heeft dit niet bij elke klant het probleem kunnen oplossen. Mijn excuses daarvoor.

De procedure die er gevolgd wordt, houdt in dat het toestel kan worden ingeboekt voor een reparatie bij Dynafix om het probleem zo proberen op te lossen. De keuze is natuurlijk aan de klant of zij hiermee akkoord gaan of niet. U heeft ook de optie om te wachten op een nieuwe update die het probleem zou moeten aanpakken, maar spijtig genoeg hebben we geen informatie over wanneer deze update beschikbaar zou zijn.

Mocht u het toestel toch willen inboeken voor een reparatie, neem dan gerust terug contact met ons op zodat we het toestel voor u kunnen inboeken.

Ik wens u verder een fijne dag toe.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,

Ine

HTC
Het is alweer een paar maanden later. It het gefixt? Kan ik veilig een One S kopen?
(HTC medewerker op de chat over htc one s home button probleem)

****: Zover bij ons bekend is dit probleem met de laatste update verholpen en krijgen we hier ook de laatste tijd geen klachten meer over.
****** *******: Ok, thanks
Inderdaad, probleem werd opgelost door een update.
Na een paar maanden frustratie alom, is het weer veilig om een one S te kopen.