D-Link DGS-108 Review
Iedereen maakt het wel eens mee, op een plek in huis diverse ethernet apparatuur aansluiten maar 1 netwerkkabel voor handen. Behoefte aan een gigabit switch, voldoende poorten en degelijk. Uitgekomen op de D-Link DGS-108. Klein zwart stalen kastje met kleine power adapter, ondanks redelijke belasting blijft hij koud/lauw.
Pluspunten
8 Gigabit poorten met jumboframe ondersteuning Eco: Schakelt poorten uit die niet gebruikt worden Geschikt voor wandmontage Kleine power adapter, laag energieverbruik (max. 2,8w)
Minpunten
geen
Eindoordeel
Iedereen maakt het wel eens mee, op een plek in huis diverse ethernet apparatuur aansluiten maar 1 netwerkkabel voor handen. Behoefte aan een gigabit switch, voldoende poorten en degelijk. Uitgekomen op de D-Link DGS-108. Klein zwart stalen kastje met kleine power adapter, ondanks redelijke belasting blijft hij koud/lauw.
Beoordeel deze review:
Reacties (4)
Is deze te gebruiken zonder instellingen te hoeven veranderen? Gewoon de LAN kabel erin en dan kan je 8 apparaten erop aansluiten? Dit zonder verlies van snelheid?
Hallo Puguin,
Ja, het betreft een 'un-managed' switch, inprikken en je hebt 7 gbit poorten extra.
Ja, het betreft een 'un-managed' switch, inprikken en je hebt 7 gbit poorten extra.
Bedankt voor snelle reactie phubert
Your Welcome.
Zorg wel dat je goede CAT5E kabels hebt, niet die van bijv. Action, dat zijn CCA kabels en behaal je maar 100mbit... Met gigabit altijd cat5 (e) en 100% koper gebruiken.
Zorg wel dat je goede CAT5E kabels hebt, niet die van bijv. Action, dat zijn CCA kabels en behaal je maar 100mbit... Met gigabit altijd cat5 (e) en 100% koper gebruiken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/97121/crop663b4c7a2c4f0.jpg?f=community)