LG SP520 Review

HvdBent 23 november 2012, laatste update op 23 november 2012, 3.193 views

LG SP520

Pluspunten

• ziet er strak uit, klein, handige afstandsbediening.

Minpunten

• Iconen zijn veel te groot, voor ik bij een film aankom ben ik minuten bezig, geen scherm met kleine iconen maar een lijst die van links naar rechts scrolt

Geluidskwaliteit Score: 2
Gekocht ter vervanging van de AC Ryan Playon HD! die na jaren trouwe dienst begint te stotteren.
Ik wilde eigenlijk een mediaplayer met harde schijf want alle muziek en films stonden op de Playon.
Na wat wikken en wegen tegen deze speler aangelopen tijdens de sinterklaasinkopen met twee jengelende kinderen en je raad het al.... gekocht.
Hij speelt geen dd5.1 geluid, en films in VTS formaat worden wel herken maar niet gespeeld. 80% van mijn collectie.... dus helaas hij gaat retour naar de winkel.

• Western Digital Mybook
  • Sony Bravia 32"tv

Heb jij ook een LG SP520?