D-Link DE-809TC Review

ThE_ED 4 maart 2008, 255 views

D-Link DE-809TC

Pluspunten

• Betrouwbaarheid

Minpunten

Features Score: 4
Deze hub heb ik tijden in gebruik gehad, en hij werkte echt geweldig. Ik moet eigenlijk zeggen; hij werkt nog steeds geweldig, maar ik gebruik hem niet meer. Geen idee meer wat het me gekost heeft, maar het was niet het goedkoopste doosje, van de aanschaf heb ik echter geen spijt gehad.

Het betreft hier een "gewone" 8 ports ethernet hub, waarbij je evt ook gebruik kunt maken van extra de BNC aansluiting. (Inderdaad, zo oud is ie wel.) Het kastje ziet er niet uit, maar doet wat ie moet doen. Hij heeft bij mij in een studentenhuis gestaan, onder het stof, is gevallen en hij werkt nog perfect. Echt een kwaliteitsproduct wat mij betreft, hoewel hubs natuurlijk sowieso niet vaak fragiel zijn. Verder valt er weinig over te vertellen, 'tis een hub, dus neerzetten aansluiten en klaar!

De herinnering hieraan heeft me later doen besluiten voor mijn router ook eens D-Link te overwegen.

Heb jij ook een D-Link DE-809TC?