Samsung Galaxy Note 10.1 16GB 3G + WiFi Wit Review

mhbwessels 16 november 2012, 249 views

Samsung Galaxy Note 10.1 16GB 3G + WiFi Wit

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Snelheid
  • Belkwaliteit

Minpunten

• Soms haperingen, maar dat kan ook aan de apps liggen
  • S note niet leesbaar met windows, echter ligt dat neit aan de note

Gebruik hem zeer intensief als telefoon en ik schrijf bij al mijn meetings aantekeningen met de note. Werkt heel goed, jammer alleen dat de Snote niet leesbaar is op de pc. Die extensie kent windows niet. Echter ik maak er een pdf van en gooi deze naar evernote zodat ik de aantekeningen prima kan gebruiken met IRC. Ik bel er overigens mee met een headsetje, maar ik wel zeker wel 800 minuten per maand.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Note 10.1 16GB 3G + WiFi Wit?