Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 28 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Creative Gigaworks T20 Series II Review

bramjournee 13 november 2012, 1.596 views

Creative Gigaworks T20 Series II

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bas & Treble appart regelbaar
  • Max volume
  • Uiterlijk

Minpunten

• Externe voeding

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Creative Gigaworks T20 Series II
Computer speakerset

Ik was op zoek naar een 2.0 speakersetje voor bij mijn pc. Na wat rondgekeken te hebben op tweakers kwam ik terecht bij deze T20. Ik heb hier net iets meer als 60 euro voor betaald.

Ik heb niet het hele frequentie bereik hertz voor hertz zitten uitpluizen, maar mijn muziek klinkt uitstekend. Slechts drie dingen vallen mij op aan deze speakers.

1. Ze zijn niet zo smal / hoog / instabiel als andere reviews doen vermoeden.
2. Het geluid is verrassend goed. Zeker omdat we het hier hebben over PC speakers.
3. Er zit verrassend veel bas in deze relatief kleine speakertjes.

Op tweakers staan enkele kritische reviews over deze set, maar dit is in mijn ogen geheel onterecht. De speakers hebben mijn verwachtingen overtroffen en ik verwachtte echt wel wat voor 60.

Heb jij ook een Creative Gigaworks T20 Series II?