Corsair Builder CX430 V2 Review

ChevyVanDude 11 november 2012, 644 views

Corsair Builder CX430 V2

Pluspunten

• Mooi design
  • Stil

Minpunten

• SATA voeding breekt snel af.

Aansluitingen Score: 3
Uitrusting Score: 1
Omdat ik iemand ben die niets aan het toeval overlaat, en het cordaad willen vervangen van mijn computer, besloot ik deze voeding aan te schaffen, ook omdat GoT members dit aanraadde.

Vol goede moed vandaag geassembleerd waarbij ik nog preciezer te werk ging dan het schoonhouden van de EH in het VuMC A (wacht, dat is niet goed, ik ging erg voorzichtig te werk).

Helaas, ondanks dat ik erg voorzichtig te werk ging braken twee van de vier SATA-voedingen af en daarnaast ging dezelfde aansluiting sowieso stroef.

Verder niet zo veel over te melden.

Heb jij ook een Corsair Builder CX430 V2?

Hoe kan je in vredesnaam zo'n voedingsconnector afbreken? Zelfs met de goedkoopste voedingen is me dat nog niet voorgevallen.
omdat die dingen van slecht plastic gemaakt zijn..... ik ben een ict' er met voldoende hardwareinbouw ervaring en daarnaast had ik echt geen zin om nog een keer voeding te kopen, dus was ik echt wel voorzichtig. ik zou zeggen; probeer het zelf dan snap je waarom