Sony Reader PRS-T2 Zwart Review

hawesNewbie 8 november 2012, 2.316 views

Sony Reader PRS-T2 Zwart

Pluspunten

• vormgeving, gewicht, snelheid, scherm, prijs.

Minpunten

• Fouten in software.

Veelzijdigheid Score: 4
Een reader met meerdere softwarefouten. Ik heb de T2 teruggebracht naar de winkel. Ernstigste fout: de woordafbreking aan einde van regel.
Om een vo
orbeeldje te g
even.
Na 6 weken wel een update voor facebook, maar deze fout in de Reader (!) gewoon laten zitten... onbegrijpelijk.
Over PDF- en afbeeldingenweergave: hopeloos.

Heb jij ook een Sony Reader PRS-T2 Zwart?

Ligt dit niet aan je ePub file? Ik had dit ook maar bij mij was de opmaak (xml file in de epub) de boosdoener. Ik herken het zelf in ieder geval niet.
Nee! Op mijn (oudere) Sony prs 650 zijn dezelfde boeken en afbeeldingen naar behoren. Dus foutloos! Overigens vind ik dat een lezer zich niet zou moeten bezighouden met coderingen in het epub-bestand. Hij wil gewoon lezen!
Met vriendelijke groet en bedankt voor de reactie.
Vreemd, ik herken je problemen absoluut niet, terwijl ik ook verschillende formaten erop heb staan. Boekcovers (=afbeeldingen) worden ook mooi weergegeven... In zwart wit, dat wel utieraard :+
Zojuist ontdekt:

kijk eens op

Ik heb zowaar lotgenoten!
@hawes, bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit probleem.
Kreeg net de vraag of ik de beste reader wou doorgeven aan mijn schoonvader.
Ik ging blind uit van de T2 (zelf hebben we een T1 gekocht nadat de bugs eruit waren)
Het blijkt echter dat Sony er steeds meer moeite mee heeft om in één keer een verbeterd product neer te zetten
Zou je de software versie (Firmware) willen vermelden zodat het duidelijk is waarmee je getest hebt.
Helaas, ik kan je geen firmware versie nummer geven want ik heb het apparaat teruggebracht. Maar ik weet dat er een firmware update is geweest om facebook te repareren. (natuurlijk van levensbelang op een e-reader!) Tot en met de T1 was Sony ook mijn topmerk. Nu weet ik het niet meer. Succes met de aankoop!

[Reactie gewijzigd door hawes op 13 november 2012 23:20]