Specificaties 2,4GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

D-Link DIR-655 Review

DrugbirdNewbie 2 november 2012, 798 views

D-Link DIR-655

Pluspunten

• Bereik (ik heb wel overal bereik met deze router)
  • Bekabelde verbinding is prima

Minpunten

• Draadloze snelheid
  • Draadloze verbinding valt weg
  • Slechte firmware
  • Geen ondersteuning van de fabrikant

Beheerbaarheid Score: 2
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb recent deze router aangeschaft, en ga binnenkort alweer een nieuwe halen. Draadloze snelheid is belabberd. Verbinding valt af en toe weg.

De router wordt ook niet meer ondersteunt door D-link, ook al is bekend dat de firmware van het apparaat erg slecht is. Al met al ga ik een nieuwe zoeken.

Er zijn op internet ook zat positieve reviews te vinden. Dit komt volgens mij doordat er bijzonder veel verschillende hardware revisies zijn, en verschillende firmware versies. Het kan dus prima werken (als je de goede hardware/firmware combinatie weet te krijgen), Helaas is er geen eenduidige manier te vinden op internet om mijn specifieke hardware versie optimaal aan het werk te krijgen.

Als je overweegt deze router te kopen, zou ik eerst eens de D-link forums bekijken voor dit model, dan krijg je een indruk van de problemen die er zijn.

Heb jij ook een D-Link DIR-655?

Meer advertenties