1 review

Sharp LC-70LE740

Specificaties 70" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Sharp LC-70LE740 Review

verkenner1968Newbie 30 oktober 2012, laatste update op 30 oktober 2012, 1.584 views

Sharp LC-70LE740

Pluspunten

• De grote van het scherm (70 inch)
  • Digitale TV (HD) zenders geven een erg scherp beeld
  • Netjes afgewerkt
  • Energiezuinig A+ klasse (136W)

Minpunten

• Geluid valt weg bij NL1,2,3 (HD) ik heb ZIGGO als provider.

Wilde een zo groot mogelijke LED TV aanschaffen en kwam al snel op de keuze van de sharp LC-70LE740 uit. 177cm diagonaal is toch een flink eind. Heb een aantal wkn getwijfeld maar zag een aanbieding bij www.update.nl die hem aanbood voor 2170 euro. De keuze gemaakt en geen enkele spijt van gehad. Hij werd op een pallet thuisbezorgd en na opening opgehangen op aan een muurbeugel. Na de gebruikelijke instellingen gedaan te hebben deze via een usb op een laptop gezet kan ik eindelijk gaan genieten. Niet normaal hoe groot, scherp (HD beelden) de TV weergeeft. Ik had mijn twijfels van te voren of hij scherp zou zijn en blijven, maar ben overtuigd. Ik zit er tussen de 2 en 6 meter van af en vanaf alle afstanden is hij goed te overzien. De 3d ervaring is ook geweldig, de drie musketiers gekeken, alsof de zwaarden uit het beeld komen, zo mooi. Internet werkt ook prima, maar een laptop werk wel een stuk sneller en handiger. Het enige wat minder werkt is dat het geluid van NL1,2 en 3 op HD niet altijd werkt. Heb software update uitgevoerd maar nog geen verbetering. Alle andere zenders werken 100%.

Heb jij ook een Sharp LC-70LE740?

Ik zie dat dit model ook edge-lit heeft... Kan me dan ook haast niet voorstellen dat je geen last heb van bleeding.. ik heb zelf de aquos 60" en die heeft er ook last van.
Gelukkig alleen als het beeld zwart is, verder is het wel erg mooi. Alleen als ie ff op zwart springt en de verlichting staat aan, ziet het er niet uit.