Acer E350 Liquid Gallant Wit Review

battumboyNewbie 28 oktober 2012, laatste update op 22 november 2012, 896 views

Acer E350 Liquid Gallant Wit

De prijzen die hier vermeld zijn kloppen niet. De Duo is een ¤ 20,00 duurder.

Heb jij ook een Acer E350 Liquid Gallant Wit?

@battumboy
Mag ik een vraagje stellen?
Valt de accuduur erg tegen of zijn je verwachtingen hoog?
Gebruik je duo sim en hoe is dat in te richten? Deze vraag is ingegeven doordat ik liefst één toestel wil met
privé sim-only alleen bellen en
zakelijk simkaartje om ook mee te kunnen surfen.
Is dat te splitsen zodat ik niet privé ineens tegen hoge datakosten aanloop?
Thanks.
Accuduur is inmiddels een goede dag met actief gebruik, zakelijk en prive. (batterysaver ontdekt)
Je kunt surfen en bellen en sms scheiden zoals je zelf wilt en dit gaat niet per ongeluk fout...
Ben er eigenlijk zeer tevreden over en het is gewoon goede telefoon waar ik ook goede reacties op krijg. Acer???? He werkt prima en ziet er aardig uit.
Ik ben er blij mee.
thanks.
ik twijfel namelijk tussen deze en de samsung galaxy s duos. Lees veel goeie ervaringen van de acer.