Terratec Cinergy HTC USB XS HD Review

pierre.america 17 oktober 2012, laatste update op 17 oktober 2012, 423 views

Terratec Cinergy HTC USB XS HD

Pluspunten

• Klein
  • Extern (werkt ook bij laptops)
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Slechte ondersteuning voor Europese digitale TV in Windows Media Center
  • Geen slot voor smartcard

Features Score: 4
Driverkwaliteit Score: 4
Helaas is deze tuner niet meer normaal leverbaar, voor zover ik kan nagaan. Daarom wil ik graag verwijzen naar mijn review van zijn jongere broertje, de Terratec Cinergy HTC Stick HD http://tweakers.net/produ...cinergy-htc-stick-hd.html. Behalve een iets goedkoper aandoend uiterlijk heb ik geen essentiŽle verschillen tussen de twee modellen kunnen ontdekken. Bij mijn HTPC werken ze gebroederlijk samen. Ik heb in januari 2011 eerst deze Cinergy HTC USB XS HD geÔnstalleerd, en er pas in september 2011 de Cinergy HTC Stick HD erbij gedaan.

Heb jij ook een Terratec Cinergy HTC USB XS HD?