Sony Xperia Tablet S WiFi 16GB Zilver Review

Thadir 4 oktober 2012, laatste update op 4 oktober 2012, 2.959 views

Sony Xperia Tablet S WiFi 16GB Zilver

Pluspunten

• Remote Controll,
  • Kan via netwerk Streamen

Minpunten

• SD kaart niet vrij toegankelijk via OS kan alleen via speciale app

Dit is mijn eerste review en ik zal gedurende het gebruik deze ook bijwerken.

Ik heb de Xperia Tablet S 16GB Wifi op 28-09-2012 aangeschaft. Na het uitpakken starten hij vrij vlot open en waren er ook een x aantal standaard apps door Sony ge´nstalleerd. Ze zetten strek in op Socail Media en gewoon Media en dat merk je.

De standaard app Social life zal zolang je niet ingelogd bent at random crashen maar als je inlogt met je Sony Social account en als je hem configureert is het eigenlijk een leuke social hub. Ik hoop dat ze en Api uit brengen zodat andere social meda’s mee kunt intergreren. De RSS feed functionaliteit is erg goed.

Op 01-10-2012 heb ik een SD kaart gehaald van 32GB. Hier heb ik mijn eerste negatieve ervaring met de Xperia Tablet S megemaat want de SD kaart kan niet direct via de Android OS benadert worden. Deze kan alleen door de speciale Android App Transfer van Sony benadert worden waar mee je bestanden kan copieren tussen de SD kaart het het interne geheugen. Dit houdt dus ook in dat je App’s kan verplaatsen naar de SD kaart wat ik op gehoopt had.

Heb jij ook een Sony Xperia Tablet S WiFi 16GB Zilver?

Reviews door de redactie

Probeer ook even op spelling te letten:
"Na het uitpakken starten hij vrij vlot open"
"Ze zetten strek in op Socail Media "

En ga je ook foto's plaatsen ben erg benieuwd naar de beeldkwaliteit.
Zal ik doen vanavond ;).
Zal dan ook spelling controle van word er door heen jassen want Chrome is niet zo goed :).
Even een paar tips, misschien wat foto's , onderbouw je mening wat dieper uit.
En breid je review uit. Wat vind je van de snelheid, het scherm, de browserervaring, spelletje spelen en indruk algemeen.

Je hebt het nu alleen over de apps meegeleverd, dat naar mijn mening niet (het) interessant(st) is
Hoi Thadir,

Hoe zit dat nu met die SD-kaart? Je schrijft: "Dit houdt dus ook in dat je App’s kan verplaatsen naar de SD kaart wat ik op gehoopt had.", maar je hebt er een negatieve ervaring mee. Voor mij is dat allemaal niet zo duidelijk, slaat de slechte ervaring alleen op de aparte app? Want je interne geheugen zo leeg mogelijk houden is altijd goed.

Hoe voelt de tablet verder aan, solide of kraakt hij een beetje als je 'm stevig beetpakt?

Ik hoop dat je de review nog aanvult, alvast succes daarmee!