Creative X-Fi Xtreme Audio Notebook Review

lookieNewbie 15 februari 2008, 510 views

Creative X-Fi Xtreme Audio Notebook

Pluspunten

• Klein

Minpunten

• Slecht ontwerp
  • Technisch geen X-fi
  • Draait niet / slecht onder Vista

Aansluitingen Score: 3
Drivers en support Score: 1
CPU-belasting Score: 1
Deze kaart krijgt van mij een slechte review. Ik heb 'm speciaal voor de laptop gekocht omdat HP het vertikt om op een multimedia laptop een S/PDIF uitgang te zetten. Had ik toch maar voor de duurdere Dell gekozen...
De kaart springt zo weer uit het slot.
Ik draai met Vista en de drivers hiervoor zijn uitermate slecht. Geluid is dan weer hard en dan weer zacht. Soms werkt het helemaal niet meer en dan moet ik de drivers opnieuw installeren.
Er wordt geen kabel bijgeleverd.
Processorbelasting is zeer hoog zodat een HD film samen met deze kaart absoluut niet werken gaat.
Tot op heden (3 maanden in bezit) nog steeds niet naar behoren draaiend gekregen.
Zie voor technische gebreken de andere commentaren.
NIET kopen dus.

Heb jij ook een Creative X-Fi Xtreme Audio Notebook?

Sorry, maar je review krijgt van mij ook een slechte score hoor! Iets niet goed vinden is jouw goed recht, maar onderbouw het dan ook wat beter aub. Je beschrijft alles in welgeteld 11 zinnen, noem je dat nuanceren? :P

Ik heb deze kaart nog niet getest, maar ik heb er al goeie dingen over gehoord in m'n kennissenkring (maar dan wel onder XP). Maak hier aub een review van, of verwijder deze persoonlijke klaagzang.
Wat een baggerreview. Duidelijk geschreven uit frustratie. Jammer dat we reviews niet kunnen modden want dit lijkt nergens op.... Wat darkjeric zegt: Onderbouw je mening een meer.