Netgear WNDR37AV Review

biginski 24 september 2012, laatste update op 24 september 2012, 458 views

Netgear WNDR37AV

Pluspunten

• Ongetwijfeld de zeer bijzonder prijs

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Deze router aangeschaft bij de Mediamarkt in Wörgl (Oostenrijk).
Prijs: ¤ 45,=. :)
Was op zoek naar een nieuwe router en mijn oog was al op Netgear gevallen.
Bij het aantreffen van deze aanbieding maar meteen gekocht.
Werkt allemaal prima. Configuratie zeer uitgebreid.

Zal vermoedelijk snel uit de roulatie gaan, vandaar de aanbieding.
Wil je 'm kopen, wacht dan even tot Nederland ook gaat dumpen. meer dan ¤35,= euro prijsverschil (goedkoopste aanbieding staat nu op 81 euro) is toch wel aanmerkelijk.

Heb jij ook een Netgear WNDR37AV?

Zo, nette prijs inderdaad! Maar: waarom is je oog op de Netgear gevallen? Wat trof je aan in de doos? In vergelijking met welk product ben je tevreden over het apparaat? Hoe was de installatieprocedure? Kansen genoeg om de handel uit te breiden. :)
poosje geleden in de koopjeshoek van 4launch ook voor 50 euro.
fijn product en deze router trekt de hogere snelden van de kabel wel, mijn vorige 3com officeconnect werkte nog prima en altijd stabiel maar max 40mb doorvoer, das toch jammer van die laatste 20 dan he ....
Zocht een router op 2.4G en 5G en gastnetwerk. Had gelezen dat de prestaties goed waren.
Draai nu thuis op een Sitecom en die houdt niet echt over. Daarbij heeft die alleen 2.4G.
Installatie ging 1-2-3.... RJ45 erin, stroom erop en draaien.
Router zocht direct naar firmware update die met 1 klik geïnstalleerd werd.
Daarna handmatig configuratie aangepast in de zeer uitgebreide instellingen. Alleen de instelling om WPS volledig uit te zetten nergens kunnen vinden.
Gast- en normale netwerk werkte direct, zowel op 2.4G als 5G.
Snelheid van de poorten nog niet kunnen testen.Dat doe ik als ik thuis ben.
In de doos: Router, voeding, netwerkkabel, handleiding en cd-rom.

En voor degenen die ook nu in de omgeving Wörgl zijn: ze hadden er nog één liggen :)