Rome - Total War, PC Review

Zet790 24 september 2012, laatste update op 24 september 2012, 226 views

Rome - Total War, PC

Pluspunten

• Bijna alles.

Minpunten

• Het codesysteem voor de multiplayer kan irritant zijn als je van pc wilt veranderen.

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 5
Dit is persoonlijk een van mijn lievelings games, ondanks dit een al iets ouder spel begint te worden blijft het er goed genoeg uitzien. De gameplay werkt zeer verslavend en traint je er in om goed tacktisch te denken, in battle maar ook qua geld, enz.

De multiplayer vind ik echter het leukste van de game, dit is zeer uitdagend en tacktisch. Ik vind Rome total war ook leuker in de multiplayer dan de latere totalwar games wegens de leger eenheden die je kan kiezen. Bij Rome totalwar moet je al goed nadenken voor het spel begint me het uizoeken van je leger.

Al bij al blijf ik het echt een geweldige game vinden.

Heb jij ook een Rome - Total War, PC?