Thecus N5550 Diskless Review

mozesjonesNewbie 15 september 2012, 1.524 views

Thecus N5550 Diskless

Pluspunten

• Goed everhouding prijs en technische mogelijkheden.
  • Goede specs die bewaarheid worden.

Minpunten

• Niet altijd duidelijk wat laatste up-date is.
  • Garanties naar de toekomst.

Kwaliteit voeding Score: 5
Deze NAS is goed in wat hij moet doen. Verwacht niet teveel dan gaat het zeker goed. In het begin bij de installatie vooral letten op de laatste up-dates. Indien je daar een fout maakt ben je nog wel even bezig.
Verder prima behuizing en goede extra's.
De mogelijke uitbreiding is natuurlijk een kostenplaatje maar het dient gezegd te worden dat ik de western digitals nog niet aangeschaft/getest heb.
De toekomst ziet er in ieder geval zonning uit.
Snelheden die komen overeen met wat er beweerd wordt en ook de diverse mogelijkheden van programmering komen tot hun recht.
Kan het beter en sneller; vast wel maar dan kost het meer.
Al met al een prima apparaat waar thecus een goede zet mee heeft gezet richting aantrekkelijk "nassen".

Heb jij ook een Thecus N5550 Diskless?

:? Da fuq did i just read?
Ik weet ook niet goed wat ik hier van moet denken...