Specificaties 7.1-kanaals met 90W versterker en 6x HDMI - Bekijk alle specificaties

Yamaha RX-V671 Review

weerstand 1 september 2012, laatste update op 1 september 2012, 1.003 views

Yamaha RX-V671

Pluspunten

• Geluid
  • Intiutieve bediening

Minpunten

• HDMI sync met UPC HD harddisk mediabox?

Geluidskwaliteit Score: 4
De V671 is m'n eerste 7.1 versterker ter vervanging van m'n 12 jaar oude nu krakende stereo Marantz PM7000.

Eerste indruk na 1 dag:
Vanaf de laptop bedien ik mijn Ipod classic op de V671, de V671 webinterface laad automatisch onder Windows 7.

Geluidskwaliteit is veel beter dan verwacht, de Marantz lijkt niet meer nodig. (Stereo set up nu nog)
Gevoelmatig werd geluid iets better na in de advanced set up de speaker impedantie van 8 ohm naar 6-4 ohm te schakelen.

Netradio werkt prima.

Nog verder uit te zoeken/issue's:
HDMI sync met de UPC mediabox hapert af en toe.
Oplossing UPC media box op de Philips LCD TV en dan lip sync via ARC.
HDMI sync hapert zelfs af en toe met met LCD TV, maar veel vaker met V671.
Waarschijnlijk oorzaak UPC mediabox?

Prijs:
Op maandag stond de V671 opeens voor 220 euro bij Redcoon, hield de prijzen al een tijdje in de gaten.
Een uur nadat ik besteld had ging de prijs weer terug naar 350 euro.
Zonder commentaar door Redcoon geleverd (voor 220 + 9 euro verpakking + verzending).

Heb jij ook een Yamaha RX-V671?

Klopt wouw deze versterker ook was net te laat voor de actie bij Redcoon.
Veel plezier er mee:)