Apple MacBook Pro 2012 13.3" Ci5 3210M, 4GB, 500GB Review

AppleOcean 20 augustus 2012, laatste update op 4 september 2012, 2.278 views

Apple MacBook Pro 2012 13.3" Ci5 3210M, 4GB, 500GB

Pluspunten

• Het trackpad.
  • Het beeldscherm.

Minpunten

• Wordt een klein beetje warm aan de onderkant. Met een broek of andere stof ertussen is dit niet storend, maar ik denk niet dat je het zonder moet proberen.

Kopen:
Ik heb mijn macbook pro gekocht bij de media markt. Voor 1111 euro (gloednieuw).
Ik ben hier zeer tevreden over. Mac OS X werkt uitstekend ( hierna neem ik weer een mac, maar deze kan nog wel even mee, haha).

Eerste indruk:
Mijn eerste indruk was erg goed.
Het viel me meteen op hoe mooi het model op schoot en op tafel staat, niet te dik, niet te dun en niet te zwaar.

Installatie:
Het installeren is in tien minuten gebeurd. Even een paar gevens invullen en gaan met die banaan appel.

Het trackpad:
Het trackpad is erg groot, heel erg fijn.
Het scrollen en rechtsklikken is even wennen.
Als je er eenmaal aan gewend bent, wat niet lang duurt is het echt een genot om mee te werken.
Ook voelen de gestures niet onnatuurlijk, maar aangenaam.

Het beeldscherm:
Wauw. Tot nu toe de enige laptop met een waanzinnig goede kijkhoek.hoe je het scherm ook kantelt, de kleuren zijn altijd ongeveer hetzelfde.
Well done apple!

Dit was voorlopig mijn review.
Voor vragen, reageer. Het kan zijn dat ik niet snel reageer, maar jullie kunnen elkaar natuurlijk ook helpen.

Veel succes ermee.

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 2012 13.3" Ci5 3210M, 4GB, 500GB?

Had je korting gekregen of was er een actie?