HTC Desire S Grijs Review

theemstra 2 augustus 2012, 654 views

HTC Desire S Grijs

Pluspunten

• Mooie featureset
  • Camera is prima voor mobiel gebruik

Minpunten

• Op alles behalve het schermpje komen wat snel zichtbare krassen
  • De plek van de Micro-USB connector is een beetje vreemd

Heb dit toestel nu ruim een jaar in gebruik en ben nog niet toe aan een nieuw model.
Met de meeste soortgelijke toestellen (voorganger was een HTC Hero), had ik wel steeds het idee na een jaar dat het toestel het niet nog een jaar bij mij zou gaan uithouden (of ik met het toestel).
De telefoon reageerde dan meestal niet goed meer, of door het vele gebruik werkten sommige knopjes niet meer, maar daar heb ik (gelukkig) nog geen last van!
Het scherm kan van erg fel tot helemaal onverlicht ingesteld worden, dat komt vaak van pas.
De accu gaat met mijn gebruik ongeveer 1 dag mee, maar heb al meermaals meegemaakt dat bij een DATA sim in plaats van een telefoonsim de telefoon tegen de 2 dagen mee ging.

Heb jij ook een HTC Desire S Grijs?

Reviews door de redactie

Dit is niet echt een review te noemen. Ik zal een aantal dingen noemen die je kan opnoemen in je review:

-design
-belkwaliteit
-software
-gebruiksgemak
-eventuele irritaties
Om een toevoeging aan deze reactie te geven hierbij een link van iemand die een REVIEW heeft gemaakt:

Klik hier maar eens op om te kijken hoe het zou moeten!