Specificaties Socket 775 met VIA P4M900 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus P5VD2-VM SE Review

dinsterzzNewbie 30 januari 2008, 630 views

Asus P5VD2-VM SE

Pluspunten

• ram, cpu, compact, licht, goedkoop

Minpunten

• soms onduidelijke handleiding, plaatsing van stroomconnectors op moederbord

Layout Score: 3
ik heb dit moederbord gekocht voor een budget pc. ik was verbaasd van de ondersteunings mogelijkheden van processor. ook de ram ondersteuning is zeker goed, met een fsb van 1066 pci x16, sata etc. voor deze prijs kan je niet sukkelen, uiteraard als je een game pc wilt is dit niet voor jou. met dit moederbord is een pc van 200 niet uitgesloten! de plaatsing van de stroomconnectors kan soms lastig zijn bij gebruik van voeding met korte kabels, ook de audio connector van cd-rom naar moederbord zat in de weg bij een minicase maar dat werd opgelost door het plastiek te verwijderen.
al bij al ben ik er tevreden van. het is voor een klant, en ik verwacht niet al te vlug klachten. het moederbord staat niet meer vermeldt bij asus, waarschijnlijk omdat het een ouder model is, maar voor een budget pc is het volgens mij ideaal

Heb jij ook een Asus P5VD2-VM SE?

dazz en uitgebreide review :Y)