Creative Gigaworks T20 Review

roan 22 januari 2008, 648 views

Creative Gigaworks T20

Pluspunten

• Lage-, midden- en hoge tonen
  • Volume
  • Uiterlijk
  • Features

Minpunten

• Stabiliteit
  • Equalizer
  • Space-ledje

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Dit is een van mijn beste aankopen van het afgelopen jaar. Omdat ik vrijwel non-stop muziek luister vond ik het tijd om een fatsoenlijk pc speakersetje te kopen.

Vooral de weergave van het geluid vind ik zelf erg goed, de lage- en midden tonen worden vrijwel perfect weergegeven. De hoge tonen ook, al zijn deze nogal schel op bepaalde momenten. Een subwoofer is met dit setje in ieder geval niet nodig.

De stabiliteit van de boxen had wel iets beter gemogen. Het gewicht zit ergens in het boven/midden. Een klein stootje doet ze dan ook omvallen. Ik moet wel zeggen dat dit absoluut niet opweegt tegen het bovengenoemde, absoluut niet storend.

Het uiterlijk is hardstikke netjes, zoals je wel kunt zien op foto's.

De knopjes doen hun werk goed, al is het bereik wat minder. De ingebouwde equalizer had beter gemogen.

De prijs klaag ik absoluut niet over, 100,- voor een setje in deze klasse is perfect.

Heb jij ook een Creative Gigaworks T20?