Asus GigaX 1008 Review

Spoorzoeker 24 juni 2012, laatste update op 24 juni 2012, 637 views

Asus GigaX 1008

Pluspunten

• goedkoop
  • storingsvrij
  • klein
  • laag stroomverbruik
  • mag niet te warm worden

Minpunten

• Het is heel vergezocht, maar de adapter steekt aan een kant over het stopcontact heen.

Features Score: 3
Tja, wat kun je zeggen over een switch. Ik heb er 3 in huis en na 4 jaar nog geen storing. Ze worden gebruikt om mijn huis te bekabelen en voor die paar tientjes kun je wel wat aanrommelen. Ik heb nu door het huis 14 bruikbare UTP poorten. Bedenk dat je bij elke switch 2 poorten verliest om door te koppelen.

Mijn criteria: storingsvrij, voldoende poorten (2 voor doorvoer en 2 voor gebruik) en goedkoop.
Stroomverbruik is bijna niet te meten < 3W en de switch blijft koud. De adapter wordt een beetje lauw.
Streaming media: full HD kwaliteit met gebruik van Xbox en de film op remote computer is geen probleem.

Ik heb ook nog twee 5 poort uitvoering.

Heb jij ook een Asus GigaX 1008?