Acer AT3220 Review

harsonNewbie 6 januari 2008, 262 views

Acer AT3220

Pluspunten

• het positieve is dat de poot er af kan waardoor je hem kan ophangen

Minpunten

• zeer slecht werkende afstands bediening

tv in april 2007 gekocht
inmiddels 2 nieuwe geleverd en 5 reperaties gehad 8)7
er zitten 2 nieuwe voedingen ingebouwd 3 maal nieuw moederbord
acer heeft midden december belooft weer een nieuwe te leveren
dit zal de 3 de worden :?
beeld loopt erg slecht gelijk met beeld
bij een beetje bewegende beelden wordt het erg wazig
duurt nu erg lang bij het zappen voordat de zender scherp staat
zie filmpje youtube zoeken met acer lcd tv 3220 _/-\o_
kortom gezegd koop nooit van je leven een acer tv
de ergenis duurt nu al 9 maand en ik weet niet tot hoelang nog :'(
laatste keer is de tv gemaakt door een computer monteur die er prompt een ouder moederbord in monteerde
deze reparatie is hopelijk de laatste geweest ben er nu wel heel flauw van

Heb jij ook een Acer AT3220?

Ik kan me niet voorstellen dat de TV even beroerd is als je review. Erg kort, knullig geschreven, spelvoudten die niet eens onder spelfouten gerekend mogen worden ("beeld loopt erg slecht gelijk met beeld" :?) om maar te zwijgen over de interpunctie. (welke interpunctie eigenlijk?)

Nee, ik zou er eens de tijd voor nemen en 'm herschrijven. ;)

[Reactie gewijzigd door Goudvis Jan op 7 januari 2008 11:30]

Ja het nederlandse taal gebruik is ver te zoeken :S. Ik zou het niet herschrijven maar opnieuw schrijven :) Het kan toch best gebeuren dat een product stuk gaat? ook best een paar keer achter elkaar? Mijn asus moederbord is ook al 2 keer gesneuveld maar dan is het toch ook niet meteen een klote apparaat?
dank je wel voor je waarschuwing harson, ook al word je review afgebrand door onze lieve critici...
@woetski: Is een verschil van 150%... 2X of 5X ter reparatie, dus dit is geen vergelijking.

+ heb je verder ervaring met de service van Acer?? Liever een Asus product 10 keer opsturen dan een Acer 2 keer.

[Reactie gewijzigd door Qscenix op 7 januari 2008 16:53]