TP-Link TG-3269 Review

Zanbee 23 mei 2012, laatste update op 23 mei 2012, 1.444 views

TP-Link TG-3269

Pluspunten

• Drivers voor Windows 98 t/m windows 7 32 & 64 bit en Linux kernel 2.4.x en 2.6.x. Op (mini) CD
  • 4 LEDs die de staat aangeven. (10, 100 en 1000Mbit en Full duplex FDX)
  • Bootrom socket

Minpunten

• Geen overzicht in de gebruikershandleiding van de positie van de LEDs

Ik heb 2 van deze kaarten besteld voor in http://www.smoothwall.org/ een op Linux gebaseerde firewall. De twee 100Mbit kaarten die er inzitten beginnen kuren te vertonen en ik wil toch mijn netwerk gaan upgraden naar Gbit. Voor de prijs van deze kaartjes hoef je het in elk geval niet te laten.

Ik had op het forum van Smoothwall al gelezen dat ze werkte alleen zou er een probleem met detecteren zijn dit was op te lossen door ze handmatig te selecteren. Ik had hier geen enkel probleem mee ze werden keurig gevonden door de setup.

Ze zitten nu nog in mijn testbox omdat ik nogal ruzie krijg als ik voor de 4e keer deze week het modem uitschakel. UPC heeft aangekondigd vrijdag nacht onderhoud te plegen aan het netwerk dit is natuurlijk een uitgelezen kans om de kaartjes te verplaatsten.

Heb jij ook een TP-Link TG-3269?