Specificaties 7" (800x480), Android 4.0, WiFi - Bekijk alle specificaties

Point of View PROTAB2.4 Zwart Review

surfert 19 mei 2012, 726 views

Point of View PROTAB2.4 Zwart

Pluspunten

• Goedkoop, klein, Android 4.0

Minpunten

• Niet snel.

Ik heb deze budget-tablet nu een maand in gebruik en mijn ervaringen zijn overwegend positief.Maar: het is geen iPad; een iPad blinkt uit in snelheid en geliktheid, en dat doet deze tablet zeker niet. De tablet voelt soms zelfs trager aan dan mijn goedkope HTC Wildfire. Dus wil je een flitsend apparaat, koop dan iets anders.

De meer inhoudelijke punten:
  • Android 4.0 / ICS. En dat bevalt goed.
  • Hij heeft Google Play (!) en Gmail, maar geen Google Maps
  • Goedkoop! Gekocht voor 119 Euro
  • Handzaam formaat: 7 inch
  • opladen via aparte adapter met rond stekkertje, of via mini-USB (dus geen micro-USB van je telefoon)
  • de Dolphin webbrowser is onbruikbaar op deze tablet.
  • Opera Mini doet het goed
  • Ik krijg redelijk vaak "xyz is not responding. Close it? Wait / Report / OK". Klikken op Wait is meestal voldoende
  • Spelletjes doen het - vreemd genoeg - goed
  • Afspelen mp4 gaat heel goed
  • batterij houdt het een paar uur vol, en zeker geen 8 uur zoals een iPad
  • Aldiko doet het goed
  • Youtube doet het

Heb jij ook een Point of View PROTAB2.4 Zwart?