ZyXEL GS-108S Review

haar2381Newbie 10 juni 2012, laatste update op 10 juni 2012, 1.565 views

ZyXEL GS-108S

Pluspunten

• QoS op de uitgangspoorten, bijvoorbeeld voor computers, x-box en TV's.
  • Ook kan je deze kleine switch ophangen aan de muur.

Minpunten

• Ik moest wel het ZTE modem opnieuw opstarten zodat alle apparaten werkte. Weet niet ofdat dit aan de switch heeft gelegen.

Features Score: 3
Zojuist dit type Switch via iBood aangeschaft voor een bedrag van EUR 32,90,-- (incl. verzendkosten)

De reden voor aankoop is dat ik deze switch 8 ethernetpoorten heeft, welke ik in mijn thuissituatie nodig heb. Het mooiste van dit type switch is dat deze QoS poorten heeft voor o.a. computers, TV's en spelcomputers.

Kortom een leuke switch met QoS-poorten voor een leuke aanschafprijs.

Inmiddels deze switch enkele weken in gebruik en tevreden over de kwaliteit.
Betreft een kleine switch die je ook kan ophangen aan de muur, iets wat ik niet wist.

Wel moest ik mijn ZTE modem opnieuw opstarten, zodat alles naar tevredenheid werkte.
Het aansluiten ging probleemloos, handleiding zat er niet bij, maar alles wees uit zichzelf.

Heb jij ook een ZyXEL GS-108S?

Een review hoor je niet te schrijven naar aanleiding van een verkooppraatje bij iBOOD.
Doe je dit nou alleen omdat je hoopt met deze onzin-review een NAS bij iBOOD hoopt te winnen?
Als je dit nog een beetje goed wilt maken, zou je in ieder geval nog een keer een echte review kunnen schrijven als je de switch daadwerkelijk hebt gebruikt.
Geachte moderator, verzoek dit geplemp zsm te verwijderen, slaat nergens op.
Een review van een Ipad 12 met gigantische mogelijkheden zoals hybride accu, gedachten gestuurd mindscreen, interngeheugen 256 ziggabyte, 62 inch scherm
klinkt aanneemlijker.
Beste Flitzer, uiteraard zal ik nog een complete review schrijven indien ik deze Switch in gebruik heb genomen. En ja, deze review schrijf ik mede doordat ik een NAS kan winnen via iBood ;)