Belkin Bluetooth Music Receiver Review

Haaguit 15 mei 2012, laatste update op 15 mei 2012, 2.330 views

Belkin Bluetooth Music Receiver

Pluspunten

• Simpele opzet, goeie kwaliteit geluid

Minpunten

• Geen unieke pincode, iedereen kan hem dus zo pairen & gebruiken.

De geluidskwaliteit is zoals de andere review aangeeft goed. Koppelen is simpel, en werkt gewoon. Een erg groot nadeel is dat er geen mogelijkheid is om een pincode zelf in te stellen. De default code is overal gelijk. Aangezien deze receiver aan mijn DS9000/12 dock hangt (heeft zelf geen bluetooth), kan dus iedereen mijn dock als speaker gebruiken in een straal van 10 meter. Niet erg in een vrijstaand huis, maar in een rijtjeshuis niet bruikbaar.

Heb jij ook een Belkin Bluetooth Music Receiver?